قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آرشيو اطلاعات همايشهاي گذشته / سال 1388 / محورهای دومین همایش روانشناسی تبلیغات در جامعه ایران – سال ۱۳۸۸

محورهای دومین همایش روانشناسی تبلیغات در جامعه ایران – سال ۱۳۸۸

  • آسیب شناسی تبلیغات دینی
  • تبلیغات و بازاریابی و مصرف
  • روان شناسی تبلیغات اجتماعی
  • تبلیغات آشکار و پنهان
  • جنبه های اخلاقی در روان شناسی تبلیغات
  • روان شناسی تبلیغات و اصلاح الگوی مصرف
  • هنر و روان شناسی تبلیغات
  • خانواده تبلیغات
  • تبلیغات و بهداشت جسم و روان
  • تبلیغات و کودکان و نوجوانان
  • تبلیغات و خدمات اجتماعی و مدیریت شهری
  • سایر موضوعات مرتبط با همایش

مطلب پیشنهادی

برنامه زمانبندی دومین همایش روانشناسی تبلیغات در جامعه ایران – سال ۱۳۸۸

قابل توجه شرکت کنندگان (به ویژه مقاله دهندگان ) همایش در تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۱۷ برگزار می …