قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آرشيو اطلاعات همايشهاي گذشته / سال 1388 / معرفی دومین همایش روانشناسی تبلیغات در جامعه ایران – سال ۱۳۸۸

معرفی دومین همایش روانشناسی تبلیغات در جامعه ایران – سال ۱۳۸۸

امروزه صنعت و هنر تبلیغات با توجه به عمومیت و گستردگی نیاز و کاربرد ، از عرصه­های بزرگ، پررونق و مهم کسب و کار می­باشند که در تمامی بخشهای اقتصادی، تولیدی، خدماتی، صنعتی، عمومی و سلامت جهانی و روانی کشور به سرعت در حال رشد می­باشد. در سالهای اخیر صنعت تبلیغات تجاری با حوزه ها و قلمرو های دانش بیشتر پیوند خورده است.در این میان نقش و رسالت دانشگاه به عنوان مهمترین جایگاه در تولید علم و دانش جامعه می­تواند زمینه و بستر مناسبی را برای فراهم کردن کار ابزارهای تبلیغات فراهم ­آورد که روان­شناسی تبلیغات از این جمله می­باشد.

    دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با بهره گیری از همکاری اساتید و اعضای هیات مجرب و نیز دارا بودن امکانات مطلوب و گسترده  و به دنبال برگزاری موفق اولین همایش منطقه­ای روان­شناسی تبلیغات، در نظر دارد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شده است، دومین همایش منطقه­ای روان­شناسی تبلیغات را در اسفندماه ۱۳۸۸ برگزار نماید.   بدین وسیله از کلیه اساتید،صاحب­نظران، پژوهشگران، دانشجویان و کارشناسان عرصه  دانشگاه و تبلیغات دعوت به عمل می­آید که با ارسال مقالات و نتایج نوین پژوهش­های خود و شرکت در همایش امکان بحث و تبادل نظر علمی را در این زمینه فراهم نمایند.

مطلب پیشنهادی

برنامه زمانبندی دومین همایش روانشناسی تبلیغات در جامعه ایران – سال ۱۳۸۸

قابل توجه شرکت کنندگان (به ویژه مقاله دهندگان ) همایش در تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۱۷ برگزار می …